Er rotter smarte?
Moderatorer: lille pote, TC, Zun9wa
3 innlegg
• Side 1 av 1
Er rotter smarte?
Er det mulig å lære opp rotter til å gjøre kunster? Er de smarte nok til det? Eller muligens smarte nok til å ikke gjøre det haha.
Hjemmeside til ditt dyr eller firma? Klikk her.
-

Tonny - Fersking

Re: Er rotter smarte?
Rotter er utrolig smarte, det er det ingen tvil om.
Har min første nå og tok ikke lange tiden før han skjønte at Emil, det er han. Fikk ham da han var 9mndr gammel. Emil kommer når jeg sier navnet hans. Vil han ha kontakt med meg fra buret sitt så klarer han det også. Han får middagsrester hver dag å får han ikke det så blir han snurt altså
Sjekk her rotteagility
http://www.youtube.com/*?v=DJy04czN-M0
Har min første nå og tok ikke lange tiden før han skjønte at Emil, det er han. Fikk ham da han var 9mndr gammel. Emil kommer når jeg sier navnet hans. Vil han ha kontakt med meg fra buret sitt så klarer han det også. Han får middagsrester hver dag å får han ikke det så blir han snurt altså
Sjekk her rotteagility
http://www.youtube.com/*?v=DJy04czN-M0
- Adus
- Fersking

Re: Er rotter smarte?
Jøss, så den skjønner navnet sitt. Jeg vet ikke mye om rotter, men trodde ikke at de var så lure.
Hjemmeside til ditt dyr eller firma? Klikk her.
-

Tonny - Fersking

3 innlegg
• Side 1 av 1
Beslektede emner
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester
Annonse:
Innholdet og designet på denne siden er beskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett. Kontaktperson: Tonny Kluften.
Annonsere? - Om Dyresiden.no - Kontakt - Bytt startside - Legg til i favoritter - Link til Dyresiden.no
Design og publiseringsløsning fra QTSystems
Annonsere? - Om Dyresiden.no - Kontakt - Bytt startside - Legg til i favoritter - Link til Dyresiden.no
Design og publiseringsløsning fra QTSystems