Jeg passe kaniner og marsvin (ute)

Gnagerforum hvor du kan diskutere alt som har med gnager å gjøre.

Moderatorer: lille pote, TC, Zun9wa

Svar
Toriamor
Fersking
Fersking

Jeg passe kaniner og marsvin (ute)

Legg inn av Toriamor » lør mar 12, 2011 2:36 pm

Jeg kan passe på ute-marsvin og ute-kaniner hvis de skal være ute, jeg har innhegninger (med tak for at fugler/rovdyr ikke kommer inn). Jeg kan passe dyret ditt i maks 1 uke om gangen, men jeg kan gjøre unntak hvis du skal på ferie. For en uke i strekk blir det 200,-. Hvis jeg bare skal passe noen dager er det 70,- for hvert døgn. (Marsvin kan leve ute på akkurat samme måte som kaniner) 8)

Det du trenger å ha med til dyret ditt er;

- Reisebur (og/eller) lite sovehus,
- Drikkeflaske
- Evt. høy i reiseburet/sovehuset
- Litt mat (dyret ditt får mat av oss når det blir tomt eller hvis du glemmer)
- Evt. sele, men det er mulig å låne av oss men det er egentlig best å ha med selv.
- Evt. andre ting du mener ditt dyr liker/trenger

Dyret ditt vil få mosjon (tur og evt. hoppetrening) hver dag. Det vil også få nytt høy og mat når det trengs og hvis du glemmer. Dyret ditt vil også få godbiter som agurk, gulrot, løvetann og andre blader som vokser i naturen. Dyret ditt vil stå på gresset i innhegning eller bur, men hvis det blåser vil det bli flyttet inn i et utehus/bod uten temperaturforskjell. Vi vil også trene dyret ditt med dotrening, hoppetrening, og hvis de har f.eks et biteproblem skal vi prøve å lære at å bite er fy fy (vi kan ikke love noe, dette er ikke et dressurkurs :lol: )

Dette er i Hordaland rundt Bergensområdet (mer nøyaktig: Sotra)
Hvis du er interessert kan du sende mail til VIMYTA@LIVE.NO

Du kan ta med eget bur (og/eller) innhegning, men det trenges ikke. 8)
Vedlegg
denne (3).jpg
Her har vi dvergvedderen Amandus som vasker seg! (gutt)
denne (3).jpg (44.2 kiB) Vist 3944 ganger
denne (2).jpg
Her har vi hermelinen Robyn som er litt nysgjerrig! (gutt)
denne (2).jpg (39.61 kiB) Vist 3944 ganger
denne.jpg
Amandus og Robyn. Innhegningene vil ha to skillevegger med mellomrom mellom seg sånn at de ikke når fram til hverandre for å bite.
denne.jpg (45.6 kiB) Vist 3944 ganger
Elsker deg lille skjønne Robyn<3

Svar