Sprangridning!!!

Diskusjonsforum for sprangridning og dressur.

Moderatorer: lille pote, TC

Svar
Star Fortune
Fersking
Fersking
Sted: Bergen
Kontakt:

Sprangridning!!!

Legg inn av Star Fortune » tir jan 10, 2006 9:57 pm

:cry: Farvel Strauss... :cry:
Jeg gikk på en ponnirideskole her i Bergen på Os, der heter det Moldegård. Og der er det verdens snilleste,søteste,beste og mest perfeke ridehest som heter Strauss. Han er hvit og kjempeskjønn!!!Desverre så er Moldegård så langt unna der jeg bor, så jeg kan ikke fortsette der lenger... :cry: Og selvfølgelig betyr det at jeg ikke kan ri min kjære Strauss lenger!!!Det er så tragisk!!!! :!: ikke får jeg kjøpe ham heller av foreldrene mine, men det er bare sånn foreldre er, er det ikke???
Men jeg har uansett tenkt å være der på sommerkurs i sommerferiene, og da skal jeg ri Strauss, min kjære Strauss...
Horses 4 ever, boys whatever!!!

Inwe
Fersking
Fersking
Sted: Trondheim

Legg inn av Inwe » lør okt 14, 2006 4:25 am

Uff, så trist! Har selv vært med på det samme.. Bare at da fikk jeg lov å kjøpe den ponnien først, helt til dagen før jeg skulle hente henne.. Da fikk jeg ikke lov lenger.. :shock:

Så kjenner til den følelsen.. Strauss (?) hørtes ut som en kjempefin of snill hest.. :) Hvilken rase er han?
MVH Inwë

All you have to decide, is what to do with the time that is given to you. -Gandalf-

valp
Fersking
Fersking
Sted: klovsteinsvegen

Re: Sprangridning!!!

Legg inn av valp » søn jan 28, 2007 8:17 pm

Star Fortune skrev::cry: Farvel Strauss... :cry:
Jeg gikk på en ponnirideskole her i Bergen på Os, der heter det Moldegård. Og der er det verdens snilleste,søteste,beste og mest perfeke ridehest som heter Strauss. Han er hvit og kjempeskjønn!!!Desverre så er Moldegård så langt unna der jeg bor, så jeg kan ikke fortsette der lenger... :cry: Og selvfølgelig betyr det at jeg ikke kan ri min kjære Strauss lenger!!!Det er så tragisk!!!! :!: ikke får jeg kjøpe ham heller av foreldrene mine, men det er bare sånn foreldre er, er det ikke???
Men jeg har uansett tenkt å være der på sommerkurs i sommerferiene, og da skal jeg ri Strauss, min kjære Strauss...
det er typisk foreldre de tror ikke at vi klarer noen ting eg heller får ikke hest men eg får kanin mor e den einaste i familien så ikke vil flytte til gård der me kan få hest og mor kan få firhjuling og katt og far en schæferhund da får alle de de vil ha

Brukeravatar
Charlotte <3
Fersking
Fersking
Sted: Østfold
Kontakt:

Re: Sprangridning!!!

Legg inn av Charlotte <3 » søn feb 25, 2007 9:29 am

Jeg får heller ikke hest :cry: Stakkars deg </3 jeg har vært med på det sammen en gang før ... og det var ikke noe morro ! Men du kan jo trøste deg selv med at du kommer til å se han igjen da :<3

Charlotte (<>kitty<>)
Slå meg en gang, jeg bryr meg ikke ... Slå meg to ganger jeg blir sinna .. ! Slå dyrene eller vennene mine og du er død :?

Brukeravatar
kanin1 nemi
Kjent fjes
Kjent fjes
Sted: trøndelag æ ja

svar

Legg inn av kanin1 nemi » søn jul 01, 2007 7:38 pm

huff:( jeg får heller ikke hest men elsker dem
jeg elsker dartmoor ponnien bonyta men jeg får ikke se henne på leeenge

jeg kjønner deg godt det er forferdelig å domt at foreldre ikke hele tiden fårstår :(
Dagen med Faksi og Solan er som og ha ferie resten av live...<3

Brukeravatar
HattiFnatt
Fersking
Fersking
Sted: Hjemme hos mamma'n og pappa'n min:p
Kontakt:

Legg inn av HattiFnatt » tor okt 25, 2007 2:08 pm

Det her har jeg opplevd i 8 år nå.... De forstår ikke..
Jeg er ¨så heldi å få ha et skjønt stort marsvin, men ikke hest :x
Men sånn er det bare og man må innse det at man kanskje må vente noen år til man får gjøre som man vil!
Jeg måtte slutte på rideskolen fordi det var for dyrt, og da måtte jeg gi avkall på mine to dyrebare gullhester<3 Prins Billy(Fjording) og Lord Optimum(Bayersk Varmblods). Lord ble faktisk avlivet tidligere i uken :cry:
Men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å gjøre pliktene mine og være snill og grei.

Du skrev forresten at det ble for langt.. Prøv en annen rideskole for eksempel Alvøen også Epona, Åsane Ponni Rideskole det er bare dem utenom Moldegård.

Lykke til!!!

Mvh. HattiFnatt
Love is like war, easy to start, hard to end, impossible to forget <'3

Svar