Nam - nam

Foring og ernæring hund.

Moderatorer: lille pote, TC

Svar
Brukeravatar
lille pote
Superskravler
Superskravler
Sted: Drammen

Nam - nam

Legg inn av lille pote » tor apr 03, 2008 9:07 pm

Jeg bestillte en bok på Canis for et par dager siden. Den heter :Nam - nam : hjemmelaget godbiter til hunden din. Har sittet å bladd litt i den nå. Er så overraskende bra at jeg tenkte jeg skulle tipse andre her inne om den. Den ligger inne på Canis.no sin side og var på tilbud til rundt 150,- kr ca.
Boken inneholder en stor samling oppskrifter til hjemmelaget godbiter og gode ideer som garantert vil få hunden din til å sikle.
Life widought animals,are not a life at all...

Brukeravatar
TC
Superskravler
Superskravler

Legg inn av TC » fre apr 04, 2008 6:52 am

Ja, den kjøpte jeg for lenge siden, og syns også den var bra. Har man ingen ideer til hundegodte, får man nok av de her! Noen vanskelige og noe enkle, og ikke minst noe for enhver smak.

Rakid
Gammel traver
Gammel traver
Sted: Gan i Fet
Kontakt:

godbit

Legg inn av Rakid » fre apr 04, 2008 7:50 am

Hei lille pote :D

Takk for tipset, skal gå inn å se på boken, interessant. :D
Ingen vet hva dagen bringer før solen er gått ned
Ragnhild Kilde

Brukeravatar
lille pote
Superskravler
Superskravler
Sted: Drammen

Legg inn av lille pote » fre apr 04, 2008 4:55 pm

Ja det er mye forskjellig i boken iallefall. Har ikke fått prøvet ut noe ennå. Men tenkte jeg skulle prøve meg på å lage noen av de i helgen. Så blir spennede. Er så mange gode ideer. :)
Life widought animals,are not a life at all...

Tella
Fersking
Fersking

Re: Nam - nam

Legg inn av Tella » tir apr 14, 2009 6:49 pm

Hei! Jeg var innom på Canis for noen dager siden og vurderte sterkt å kjøpe den boka. Men så ble jeg litt usikker, for jeg visste ikke helt om det var verdt det, og om oppskriftene der var enkle og gode, men etter det jeg har hørt her nå, har jeg bestemt meg for å kjøpe den .. Så da blir det nok en del prøving av oppskrifter i nærmeste fremtid, ja! :D

Svar